Strategia

Dobra strategia komunikacyjna i wizerunkowa to plan, który opiera się na holistycznym myśleniu.
Jest połączeniem naukowej wiedzy z zakresu socjologii, psychologii i ekonomii z praktycznym
wymiarem komunikacji i mediów. Dzięki temu daje gwarancję skuteczności
oraz realne efekty biznesowe.

czytaj dalej

Strategię komunikacyjną można przygotować na każdym etapie działania firmy lub organizacji. Jest ona narzędziem, które umożliwia wykreowanie i wzmocnienie wizerunku, zapobieganie sytuacjom kryzysowym, opracowanie systemu codziennej komunikacji, przygotowanie do współpracy z mediami. Dlatego tak ważne są punkty kluczowe:

  • analiza sytuacji wyjściowej (pozycjonowanie, konkurencja, trendy)
  • ustaleniu celu krótko i długofalowego
  • przygotowaniu planu działania
  • dobór konkretnych narzędzi (media, PR)
  • wybór i przygotowanie osób odpowiedzialnych
  • techniki wdrażania

Korzystając z doświadczenia i bogatego warsztatu metodologicznego, tworzę skuteczne i proste we wdrażaniu strategie komunikacyjne i medialne. Każda strategia jest przygotowywana indywidualnie dla klienta w oparciu o jego potrzeby.